Förberedelser

Idag har jag inte gjort många knop... Igår var jag och åt mat tillsammans med Carro o Benny och på kvällen så fick jag först ont i magen o sedan så mådde jag så illa. Efter mycket om o men så lyckades jag att kräkas och det blev då lite bättre men sedan var det bara att springa på toa... Gick o la mig jätte tidigt o sov gott. Vaknade imorse och mådde okej men var helt slut i kroppen. Idag hade jag lite jag var tvungen att göra så det vara bara att blir ihop.

Nu har jag precis ställt in den sista kladdkakan i ungen in för morgon dagen. Hoppas på att kunna sova gott inatt o att det blir en bra dag imorron!



Bilden är från ikväll när vi hade mys i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback