Måndags mys


Igår så var jag och Vincent på BVC o han håller på att bli en stor kille! Han väger nu 9105g och är 69cm lång. Sedan så träffade vi Carro, lucaz och Bea på stan för en lite fika och en tur på stan. Sedan gick vi hem och packade om bytväskan för att åka ut till bea´s stall och titta på hästarna. Killarna tyckte att det var jätte roligt att titta på hästarna. Lucaz tyckte att det var jätte roligt att krypa omkring i gruset. Väl hemma så hade R lagat Chili con carne som var jätte gå och jg gjorde i ordning lite till Vincent oxå och han tyckte att det var hur gått som helst =) Han åt upp en hel potion. Jag gjord även banan och mangopuré.

Nu ska jag fortsätta att städa här hemma, nu har jag bara 2 veckor på mig tills jag fyller år =)

Här kommer lite bilder från gårdagen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback