Fredags pyssel

Idag så har Vincent och jag försökt oss på att gå ut på en promenad, vilket var nästan helt omöjligt. Det blåser ju nästan storm idag och så är det glashalt efter nattens regn som sen fryst. Så vi vara bara ute en kortis. Sen drog jag i gång ett ganska stort projekt med att flytta in Vincents säng in till hans rum. Så nu är det dags att prova hur det går om jag kommer sova  bättre eller om det blir ännu värre...

Ska fortsätta pyssla lite där inne så ska jag lägga upp bilder sen =)

Kommentarer
Emmy- Mamma till två små grabbar <3 säger:



Äsch vilket trist väder ni har :( Här är det sol peppar peppar

2011-03-11 | 13:56:06
Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback