Lucaz 6 månader



Idag har Vincent och jag varit hemma hos Carro o lUcaz på lite fika eftersom Lucaz blev 6 månader idag!! Det är otroligt hur snabbt tiden går. Kan inte förstå att det är så länge sedan jag fick det första mms:et på honom =) Killarna tycker bara att det är roligare o roligare att vara i varandas sällskap. Vi hann även med en premenad till stan och en kort tur o titta runt lite. Väl hemma igen så lagade jag ungspannkaka som blev god men den blev inte alls så hög som jag hade trott. Nästa gång så blir det någ dubbel satts så det blir lite mer av det.

Vincent har gått o lagt sig och idag fick han vara uppe till 20:30. Nu hoppas jag verkligen på att han kan sova längre imorron!

 Imorron är det dags för mammagrupp igen. Tycker att det ska bli väldigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback