Mammagrupp och Promenad

Idag har Vincent och jag varit på våran första mammagrupp. Det var jätte trevligt vi var 4 st och det ska tydligen vara med 2 st till. Vi sjöng lite, fikade och pratade om våran roll som mamma, kvinna, dotter, sambo och så vidare. Mycket intressent disskution. Längtar redan till nästa vecka! Idag har jag även varit ute och gått massor, tyvärr så hade jag fel skor på mig så nu har jag ont i fötterna så imorron blir det riktiga skor =)

Vi har även hunnit med att träffa lillasyster bus, lillebror och mamma.

NU äntligen så fungerar min telefon igen! Jippi =D


Kommentarer
Emmy- Mamma till två små grabbar <3 säger:



Hur går det med rödhårigheten? :)

2011-03-08 | 20:49:07
Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback