Våran dag

Jag så hos Jojja att hon hade skrivit upp hur desas dag ser ut och nu tänker jag sno samma ide =)

Våran dag börjar vid kl 6-7 då Vincent vaknar och vill ha mat ibland somnar han faktiskt om så vi kanske inte går upp förens vid 9 men oftast så ligger vi kvar i sängen o myser och busar.

Väl uppe ur sängen så brukar han ligga o busa på sitt täcken för att du bajsa din dagliga morgon bajs =P Så då blir det samtigigt att byta om till kläder. Sen börjar man bli hunrig igen och då får man lite mat vid ´10-11 beror ju på när han åt innan. Sen brukar vi gå på våran dagliga prommenad så att han kan sova i vagnen.

När han väl vaknar sen blir det mer bus och då kan han vara vaken i 2-3h innan han vill ha mat eller blir grinig igen.

Sen blir det dags att sova eftermiddag och då somnar han runt 14-15 o sover kanske 1-2h i bland bara 15 min men det varierar =P Sen är det fullfat fram till kl 19 då han vill ha mat igen för att sen vill han gå o sova för natten. 

Det är fortfarande jätte smidigt att lägga honom. Man lägger honom i sin säng så somnar han på egnen hand och sover oftast från 19:30-20 till halv ett, ett innan det är dags för mat igen.

Sen brukar det kunna bli mat vid 04 o sen börar dagen om igen.



Vincent 2 dagar gammal
 


Kommentarer
Sabine säger:

Dagen går fort när man har barn=)



Sv: Jag hörde av mig till mvc på fm och fick åka dit och ta urinprov och kolla blodtrycket och allt såg fint ut. Skulle höra av mig om det kom tillbaka men det känns mkt bättre nu ikväll som tur är=)

2011-03-17 | 19:53:12
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback