Då gör vi ett nytt försök!!

Börjar bli lite trött på blogg.se som allt oftare har problem... Skulle blogga igår kväll o imorse men det fick jag inte...

Ikväll så är det tredje kvällen som läggningen av Vincent slutat med en promenad... Hoppas bara att det äe en över gående fas! Jag orkar inte med en hysterisk bebis så fort men kommer i närheten av sängen eller ett mörkr rum.

Idag har vi varit på bloppis sammankommst =D Det var jätte roligt att se så många mammor som man bara sett på pyttesmå profilbilder på fejan ;) Jag fick alla mina grejor sålda och köpte även lite grejer till Vincent. Vi har även hunnit med att gå på promenad med Sandra och Minna, Gå på stan med Carro och Lucaz och lite luch och ett mycket underhållade blöjbyte i det fria =)
haha

Nu ska jag äta godis o sen blir det BB och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback