Lååång dag!

Vincent har börjat med att vakna 3-4 ggr per natt igen =( Han blir jätte ledsen och svår tröstad... Vet inte vad jag ska ta mig till, inget annat kan få honom lugn förutom att han får mat...  Tips på hur man kan bli av med natt målet??

Iaf idag så började dagen redan 03:44 för då ville han gå upp men tillslut så fick jag honom att somna om fram till 7 men sen gick det inte längre, smsade då Sandra o sa att vi skulle följa med upp till mitt gammla jobb o hälsa på. Vi träffade dem vi kl 09 för att promenera till sjukhuset. Det var rolit att vara tillbaka där igen o se alla, men så fort man kom in genom dörrarna så kändes det inte så främmande längre.

Efter en trevlig stund så tog vi en promenad så att barnen fick somna. Sen var det dags för mig och Vincent att gå hem till mamma för att äta lunch och mysa tillsammans med henne och små systrarna bus. Vi hade även sällskap av elvy, prenilla och ebba. Idag skrattade vi massor, var riktigt roligt.

Nu ikväll så har jag gjort mig till o gjort barnmat till Vincent men det var väl inte så uppskattat =/ Hoppas att det blir bättre nästa gång. Nu sitter jag o väntar på arr R ska komma hem från jobbet så det kan bli lite fredags mys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback