Lite nytt =)


Hej hopp hallå på er! Ett par dagar sedan sist. Här har det inte hänt så mycket. R jobbar jätte mycket just nu så vi ser inte så mycket av varandra. Jag har jobbat 2 nätter o det känns okej men jag är inte så sugen på att fortsätta inom äldreomsorgen.. Jag känner att det inte finns så stort utrymme till att utvecklas. Så det här blir bara tills vidare =)



En liten bild på mig från häromdagen då jag bleb lite sur ;) haha





Våran lilla kille har blivit så stor =) Nu går han var lite längst med möblera och börjar att bli jätte duktig.



-Men snälla mamma kan jag inte så tvdosan om jag ser sör ut??




Vincent mekar med motorcykeln han fick av Lilla o stora W när vi var där senast =) Han tycker att det är väldigt spännande men ändå lite läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback