saker jag inte berättar för BVC-tanaten:




HIttade en as rolig lista hos Caroline som jag var tvungen att skriva jag med =)


- Att Vincent är galet förtjust i pomme

- Vincent är en fin smakare o äter bara det som kommer från mammas tallrik o ju mer krydd dessto bättre.

- Får ligga o kolla på babblarna på iphonen för att vara lugn på morgonen

- Får ligga o pilla med tops, salvor och massor av annat för att ligga still på skötbordet

- Äter inte speciellt varierad kost utan det blir spagetti o kötterfärssås flera ggr i veckan. ( När han vill äta något som kommer ur en burk )

- kollar på tv o är helt fasinerad

- leker med allt förutom sina egna leksaker, speciellt iphonen, tv dosan och sladdar.

- Äter sötsaker fler ggr i vecka

- Skriker man tillräkligt länge o högt så får man som man vill.


Kommentarer
Paulina säger:

Hahaha du är inte ensam, känner igen mig i listan!

2011-10-10 | 09:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback