BM-besök och hinnsvepning

Idag var det som sagt dags att gå till BM igen o allt så fint ut o magen hade växt 1cm till :) han är fixerad och ligger lååångt ner. Idag kommenterade även hon hur jag såg ut o må o försökte hålla humöret uppe med det brast igen.. Hon gjorde iaf en hinnsvepning så gått det gick. Tappen var iaf förkortad och jag var öppen lite grann så det fanns lite hopp iaf :) fick lite mer mensvärk o några fler sammandragningar men inget mer har hänt :( förutom att alla hormoner är helt upponer... Fick en tid för bedömning av igångsättning på måndag som jag hoppas på att slippa gå på men just nu känner jag inte mycket hopp om att han kommer komma ut alls... Nu ska jag försöka sova lite o hopas på att livet känns lättare imorron! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback