Helt slut!

Blä usch o fy är allt jag har att säga! Igår när vi satt och åt mat killarna o jag så fick jag massor av regelbundna och täta SD/Förvärkar som inte ville ge sig med varken dusch eller citodon... Fick lite hopp om att det kanske var på g... Vi gav oss ut på en promenad o jag trotsade mina fogar vilket jag har fått äta upp i natt... Efter promenaden så försökte jag att hålla mig aktiv så det inte skulle stanna av. Tog en dusch till o kände sedan hur trött jag var så jag gick o la mig för att vila lite... Har inte blivit många minuters sömn inatt med ett ont bäcken o molande mensvärk... Därför har dagen spenderat i sängen! För en stund sedan så ringde läkaren som jag har haft kontakt med under hela graviditeten upp mig o vi pratade en stund o sen bröt jag ihop totalt... Hon var väldigt förstående så hon bokade in mig till min BM imorron fm för en hinnsvepning/ undersökning för att se om det kan hjälpa mig på traven lite! Hon tycker att så långt som möjligt att vi ska undvika en igångsättning för att jag behöver inte en lång o utdragen förlossning oxå nu utan en som är snabb... Så håll tummarna imorron fm för att det ger resultat! Vem vet kanske blir en bebis innan helgen isf! :)


Kommentarer
Johanna säger:

håll oss uppdaterade!!!=)

2012-08-02 | 00:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback