Vad har hänt den senast tiden...

Den senaste tiden har vi hunnit avverka både jobb, maginfluensa (igen), födelsedagar och att vänja sig vid tanken att mig vid tanken att jag ska bli 2 barns mamma =D Det har varit officielt på fejan ett tag men har inte haft någon blogg lust alls den senaste tiden... Är fortfanande inte hundra på hur jag ska göra med bloggen men lämnar den öppen tills vidare!

 


Här är Ultraljudsbilden på bebis nr 2 i vecka 12+6 =) Imorron går jag in i vecka 16 så framåt går det. Jag har känt små bebis buffar sen någon vecka tillbaka men igår kväll så kände jag riktigt tydliga rörelser o jag blev så glad, det känns mer på riktigt nu även om magen är stor redan så känns det bätter =)


Bebismage nr 2 i vecka 15 =)


Kommentarer
vicky säger:

Åh, vilken bebismage du resan har fått då! haha ja vill määää..;) Ja går in i v 16 på lördag. så lite ligger du allt före.. hihi. kram o tack för vagntipsen=)

2012-02-21 | 22:34:20
Bloggadress: http://meavita.blogg.se/
Jenny B säger:

Wow, vilken stor o fin mage du har redan! :) Vad mysigt! Åååååh, jag blir så sugen!! :P

2012-02-22 | 00:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback