Då är man 25 då =P

 
Jaha idag fyller jag allså 25! Jag unnande mig själv att gå till Make up store och sminka mig för att känna mig lite fin och snygg för dagen. Är grymt nöjd med resultater. Älskat färg och att göra något annorlunda =)
 
 
 
Dagen till ära så hade jag en neonrosa tunika på mig men på bilden såblev det inte alls rätt färg =P Här är magen i vecka 34!
 
Vincent var trött efter dagis men sen kom han igång o lekte o hade det jätte roligt med alla gästerna =)
 
Jag och Jos med våra kanelbulle magar ;) Fast hon har gömt sin mage riktigt bra =P haha Kan inte fatta hur kort tid det är kvar innan de små liven är här hos oss!! Ho
 
 
Idag har vi bjudit på hemmagjorda smörgåstårtor och gräddtårtor med jordgubbar på.
 
Imorron ska jag försöka fixa bilder på allt annat fint som jag har fått av alla mina gäster =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback