Nu i kväll så har jag även varit min först...

Nu i kväll så har jag även varit min första tur till förlossningen... Lilla vilden i magen hade då inte rört på sig så att jag hade känt något sedan tidigt i förmiddags... Det kvittade vad jag än gjorde så lyckades jag inte reta honom tillräckligt för att han skulle bli arg! Så jag ringde upp och de tyckte att jag skulle komma för kontroll. Träffade samma BM som skrev in mig på förlossningen med Vincent så det var lite roligt. Hon försökte sätta en ctg kurva (bebiskurva) för att höra hans hjärtljud med det gick inget bra så hon hämtade en mindre apparat o då hittade hon de direkt! Sen blev han riktigt arg o började att sprattla massor! Sen blev det lite väntan på läkaren för att de hade en hel del att göra, men vi behövde inte vänta så länge alls. Träffade en jätte trevlig läkare som tyckte att jag gjorde helt rätt i att ringa! Han gjorde ett ultraljud och vi såg ett hjärta som slog så fin och åter igen fick jag se att det är en kille jag väntar ;) han vill inte visa upp ansiktet i profil men snoppen går bra att visa upp ;) hahah Väl hemma igen så han han varit hel vild så det känns jätte skönt! Heller det än att han skrämmer mig som han gjorde tidigare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback