Tjockistant V.26

Igår så gick jag in i vecka 26 så nu är vi en bra bit påväg! Idag var jag hos BM och allt såg bra ut, trodde att mitt hb skulle ligga lågt men det låg på 119 så helt godkänt, så pratade vi lite om hur det går och det är väl okej men inte mycket mer... Försöker kämpa på varje dag men om som bara den har jag =( Har blivit helt sjukskriven nu och efter mycket om o men fått det godkänt!

Idag ringde min handläggare från FK och ville träffa mig för att de ska göra en bedömning av mit situation. Som planeringen är nu så blir jag sjukskriven hela tiden ut för att det finns inte en möjlighet att jag ska kunna gå tillbaka och jobba när jag har kryckor som stöd när jag inte går med barnvagnen...Dock så betalade de ut för mycket pengar så nu måste jag betala tillbaka en del =( Nu har jag sån tur så R är hemma och är pappaledig i hela Maj förutom några dagar då han ska jobba. Känns toppen då mina sammandragningar har blivit mer intensiva...

 

 

Lite kärlek till magen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback