BVC och lite shopping

Idag var det dags igen för ett besök på BVC, det syns på Julius att han hade gått upp i vikt sedan förra veckan så jag var spänd på resultatet! Han hade gått upp 440g på en vecka!!! Helt galet så nu väger han 4420g och är 56cm lång :) han börjar bli min stora lilla kille!

Efter det så blev det en tur på stan tillsammans med Jos och Adrian, jag var ute efter en kofta eller tröja till lilleman och hittade en hoodtröja på hm som fick följa med hem. Det börjar bli dag att kolla över hans garderob igen för att se vad han kan ha och vad som börjar bli för litet... Gjorde ett tradera fynd igår som jag är riktigt nöjd med! Vann en aktion med en stickad overall från newbie i vitt till Julius, precis en sådan som jag velat ha till honom :D

Nu är det bäst o försöka sova innan det är dag att lilleman ska äta igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback