Upp o ner...

Ojojoj vad mitt humör och mående går upp o ner just nu :/ på dagarna så är allt bra med på kvällarna när jag börjar bli trött o Julius bara ska tutta och Vincent oxå vill vara med mig då slutar det oftast med tårar just nu... Det är inte att sväva runt på rosa små moln bara för att man har fått barn inte :/ älskar mina tre killar enormt mycket och därför känns det ännu jobbigare när jag inte orkar... Även om det är okej att inte orka ibland!

Inatt har jag iaf fått sova så idag hoppas jag på en snäll o trevlig mamma ;) just nu sover alla tre killarna o jag håller på o tvättar! 2 barn bli massor av tvätt på en vecka!!! Vincent gör av med massor av kläder på dagis och Julius har börjat att kräkas lite mer så det blir att byta oftare på honom oxå..

Håller även på att kollar över vad jag har för höst o vinterskor och har rensat ut massor av skor som jag ska kasta som aldrig används längre! Men några pumps måste jag ha kvar i hopp om att jag ska kunna ha de någon gång igen ;)

Bäst o fortsätta när jag får göra det ifred :)


Kommentarer
jennie säger:

Jag vet exact vad du går igenom. Nu var inte min tjej så förtjust i att ta flaska men annars e ju det en liten avlastning om dem kan äta på flaska och man får lite andrum vid bröstet. Amelia har fortfarande perioder på nätterna när hon bara vill tutta hela tiden och man känner sig som en zombie på kvällarna och tårarna är nära till hands. Hoppas du mår bättre snart!

2012-09-02 | 16:38:18
Bloggadress: http://jennie.vimedbarn.se
jennie säger:

Jag vet exact vad du går igenom. Nu var inte min tjej så förtjust i att ta flaska men annars e ju det en liten avlastning om dem kan äta på flaska och man får lite andrum vid bröstet. Amelia har fortfarande perioder på nätterna när hon bara vill tutta hela tiden och man känner sig som en zombie på kvällarna och tårarna är nära till hands. Hoppas du mår bättre snart!

2012-09-02 | 18:22:18
Bloggadress: http://jennie.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback