Händelserik dag

Nu är jag hemma igen efter att dagen har varit lååång, det känns så iaf. Den började med att jag var o hämtade lilla fröken busbubbla på skolan för att vi skulle åka till sjukhuset för att byta gips på henne då det andra hade blivit förstort. Efter det så lämnade vi inte tillbaka henne på skolan för att det hade bråkar lite extra med hennes arm så med mamma o bilen oxå så blev det en tur till IKEA =) Men det resulterade inte i mycket saker alls... Hade spanat in en mobil som jag tycket var väldigt fin o lagom stor som jag ville ha i badrumet men den var helt slut o lampan som jag ville ha var oxå helt slut. Så det blev 2st orkedér då det var mycket bra pris på dom och en större dörrmatta som vi verkligen behövde. La dessutom ner påslakan i vagnen som jag skulle ha men dom hade jag lyckats att lägga ut någonstans under tiden...

På vägen hem så fick vi även bilproblem o den började låta väldigt konstigt o det var ett ljud jag aldrig hade hört innan men slutar gör det inte iaf... SÅ nu blir det väl att ta sig till närmaste verksatd imorron o se om det kan hitta vad det är för fel på bilen o hur dyrt det kommer att bli =/ Det tråkigaste med att ha bil är ju att det alltid kosta lite när det väl händer något... Just nu är jag oxå så beroende av bilen eftersom jag har så j*vla om i bäckenet så att vara utan den kommer inte att bli lätt om det är så att den måsta lämnas in...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu för att R sover han gar vänt helt på sitt dygn o hade tydligen gått o lagt sig vid kl 14 så han sover antagligen måånga timmar till. Kanske ska väcka honom snart iaf så han inte sover bort hela kvällen eftersom han ska jobba imorron...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback