Dårlig på att uppdatera

Nu var det ett tag sen jag skrev igen... Inte så lätt när man inte har en dator som fungerar! Men nu är min kära fru så snäll så hon kommer att låna ut sin gamla dator till mig eftersom hon fick en ny i examenspresent =)
Nu till vad som har hänt i helgen.
I fredags var jag på Jos sjuksköterske examen i kyrkan o det var jätte fint! Höll på att bli tårar under hela cermonin men jag höll min ända tills jag såg henne gråta. På ett sätt kändes det så konstigt att se hela min gamla klass stå där o blir klara, när jag själv vet att jag oxå kunde ha varit klar nu! Men det kommer i framtiden o det kommer att lösa sig. Sen bara det av hem till Jos för lite present öppning. Jag hade inte tänkt att gå med ut att äta för att jag skulle jobba men jos mamma tyckte att jag skulle följa med så sagt o gjort så gick vi till Harry´s och åt o det var jätte gott. Sen bar det av till jobbet o jobba hela natten lång.

På lördagen så var det dags för födelsedag/examens fest för jos hemma hos henne. Det kom folk lite från hela severige o det ar jätte trevligt. Många skratt, lite alkohol o dan blev det. Efter att ha vatit hemma hos henne så bar det av till palace där det var dans som gällde. det var rikigt roligt dock inte så jätte mycket folk men det gick i alla fall ;) Emelie o Lasse sov hemma hos mig på natten o fick träffa min kisse. Jag mådde dock inget bra på söndagen då jag hade så sjukt ont i min höft så jag knappt kunde gå... Skulle ha jobbat men så blev det inte! Hela söndagen och halva måndagen gick till att ligga i sängen o sova o försöka att koncentrera mig på att få bukt me´d min värk. Inte nog med det så fick jag sån J*VLA migrän så jag fick känselbortfall i ansiktet... kanske inte det bästa men jag tänkte det går nog att sova bort =P tyvärr inte!!

Igår när jag skulle sätta på min digitalkamera för att kolla bilderna från helgen så upptäckte jag att den vat trasig =´( alla som känner mig vet att jag o min kamera är ett när det är fest som gäller! men nu så har jag bestämt att jag ska köpa en ny redan på måndag när lönen kommer för att jag kommer inte kunna klara mig utan den!! Senare på dagen så var jag på besök hemma hos mamma med kissen. Jag har nu länge försökt att komma på ett namn till honom men det har bara inte gått, men nu! Han ska hetta Izor Silivertuss tycker att det blev jätte bra =) så mamma o små systrarna döpte honom när jag var hemma hos Emma o Johan igår kväll.

Nu sitter jag åter på jobbet igen, jobbar bara 2 nätter den här veckan så det är skönt sen är jag ledig 5 dagar o då kommer mitt hjärta till mig =D tycker att det ska mycket trevligt! Saknar honom

Hoppsan! det blev visst ett mycket långt inlägg igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback