Fredag!

Den här dagen undrar jag vart den har tagit vägen. Vaknade tidigt o satte mig ute på balkongen o solade lite med det var ju som en gryta att sitta där så det blev bara 2x15 min. Bätter än inget. Sen kom killen som skulle kolla på kontaten i badrummet o han lyckades att lösa problemet så nu kan jag tvätta utan att behöva hoppa över en skarv sladd ;)

Det blev en tur till rusta idag oxå för att inhandla lite fler grillar tills imorron så att alla får plats att grilla sin mat. Hittade även en ny blommspruta som jag passade på att köpa, går åt om jag ska kunna sitta ute o sola mer =P Blev också en tvättställning så jag kan tvätta här i lgh ist för att släppa mig upp o ner till tvättstugan hela tiden. Hittade ett par snygga gardiner på City Gross som jag köpte, tycker att 2 st panellängder för 30kr är helt okej i pris =P

Sen var det bara att åka hem o laga lite mat till Rickard som just nu är på jobbet o jobbar natt 3 av 5 den här veckan så jag tycker lite synd om honom. Jag vet hur det är... Skitveckan är inte rolig!! Jag skulle så gärna vilja jobba igen men jag kan ju knappt klara mig runt här hemma... Har nu märkt att det börjar att bli jobbigt att köra bil oxå =S får ta det lugnt nu resten av min semester!!

Nu ska jag nog mysa lite o kolla på en film tror jag!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Jojja säger:

Men så här långt in i graviditeten behöver du inte oroa dig ju! :)

Skulle du behöva söka vård nu är det ju förlossningen du söker till. Barn överlever i v 25+ ju! :)

Shoppa på!! Kram!

2010-07-03 | 11:31:45
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback