100309

Nu sitter jag på jobbet igen efter att ha varit härifrån i nästa 2 veckor... Kännde mig lite små nervös innan jag gick hit eftersom det var ett tag sen jag jobbade sist. Men det har gåttt ganska så bra att jobba iaf utan några större problem. Dock så höll jag på att svimma när vi var inne hos en patient o det har aldrig hänt mig förut =S Nu är jag uppe på benen igen och nu känner jag mig helt okej igen, fast väldigt trött. Hann inte att sova innan jag skulle och jobba, försökte men kisses störde mig även om har blivit betydligt mycket bättre. Måste säga att det känns mycket bätte med honom även om det är långt ifrån bra...

Hoppas bara på att jag ska få sova ifred i morron när jag väl kommer hem. Sen jobbar jag inte förens på onsdag o torsdag igen. Hoppas på att få träffa Rickard igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback