Vilken helg =D

Har försökt att mobilblogga hela helgen men verkar inte som om ett inlägga har kommit =( Men nu kommer en uppdatering på hur helgen har varit. Det har varit hur rolig som helst måste jag säga. Lilla o stora W har skött sig riktigt bra. De tappade öronen när R kom på lördagen men annars så har det varit jätte bra. ¨

Vincent o jag åkte ner på fredags förmiddagen för att hinna o prata med Johanna och annika om bran respektive hundar =) På fredagen så var vi nere o badade barnen och jag och hade det mysigt. Vi får även sällskap av R´s mormor o morfar. Vincent ramlade omkull och slog i sin lilla mun och tänderna som inte har kommit fram änun... så imorron ska jag ringa tandläkaren. Läggningen tog lite tid på fredagen när det saknades mamma lite men efter några timmar så alla barn. Då blev det att gå ute med hundarna.





På lördagen så åkte lilla o stora W till R´s framor och jag har barn ledig ;) hade bara 2 st hundar o lillkillen hemma. Vi åkte även då och hämtade R som hade jobbat o inte kunde följa med ner på fredagen. Så vi passade på att ta det lungt o leka med hundarna o ta de på en promenad. Sen kom busena hem o då blev det fullfart på dem tillsammans mer R. Det gick betydligt mycket lättare att lägga baren på lördagkvällen än kvällen innan.













 



Igår så var vi nere o badade igen och det slutade med att lilla W skakade som ett litet löv, stackars henne! Sen vara det mycket lek och skoj innan de började vänta på att mamma och pappa skulle komma hem.










Allt som allt tycker jag att det var gått väldigt bra i helgen och att de har lyssnat på mig =) Det jag är mest förvånad över att att hundarna bill o bull accepterade mig så bra o lyssnade på mig.

Kommentarer
Sabine säger:

Åh va gött med en sjö!! Vi har bara havet ett stenkast bort men jag klarar inte av saltvatten...

Låter som en underbar helg=)Minus Vincents olycka.. Hoppas de inte är någon fara med tänderna.



2011-06-06 | 22:26:36
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/
Lenita säger:

jag och en fd pojkvän köpte för flera år sen varsin hund som jag döpte till Bill och Bull =))

2011-06-08 | 09:21:46
Bloggadress: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback