Vincent 8 månader

Det har jag helt glömt bort att skriva om att min lilla buse nu har blivit 8 månader





- Han väger 9,2kg ca och är ca 70cm lång han änvänder stl 68-74 i kläder
- Han äter 8 månadersmat och älskar youghurt, men välling är fortfarande väldigt gott tycker han.
- Han kryp vägrar, han tycker att det är helt okej att sitta still o leka.
- Han har lärt sig att ropa på mig o R om vi lämnar rummet.
- Han har lärt sig att fejk gråta för att få uppmärksamhet, kan inte annat än att skratta åt honom.
- Han vinkar jämt, fast fortfarande väldigt omedvetet.
- Han pratar o babblar hela dagarna.
- Han tycker fortfarande bäst om tjejer och ler mot de flesta
- När han är ledsen och är hos R så sträcker han sig efter mig.
- Titt-ut är en jätte rolig lek o dusch är hur kul som helst. Helst om man får sitta o hålla i duschen själv.
- Han sover fortfarande inte hela nätterna även om det har blivit bättre de senaste dagarna. Men kvällarna är hemska och väldigt jobbiga. 

Älskade lilla vän!




Kommentarer
Tora - Viggos mamma säger:

Åh grattis i efterskott till lillen!

Det händer så mycket hela tiden, man blir helt paff hur snabbt de lär sig nya grejer tycker jag!



Sv: Tack vad snäll du är! Jag är egentligen inte alls bra på designer och sådant, gör mest något enkelt. Vad hade du tänkt dig?

2011-06-22 | 11:08:57
Bloggadress: http://glitterfjolla.blogg.se/
Tora - Viggos mamma säger:

ah okej.

Nu är det fullt upp i helgen men jag kan sätta mig nästa vecka och försöka knåpa ihop något och se om du blir nöjd. Låter det bra? :)

Kram

2011-06-22 | 21:35:58
Bloggadress: http://glitterfjolla.blogg.se/
Sabine säger:

Oj redan 8 månader! Tiden rusar förbi!

Snart springer han och rusar som Kotten gör här hemma:P



Dom har likadana pjamaser btw:P

2011-06-22 | 22:47:40
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/
rickard säger:

älskling gillar inte att du lägger ut så mycket information om vår son. pedofil äckel kan utnyttja det, tänk på att någon gång börjar han på, dagis, dags att bli lite mer hemliga.

2011-06-23 | 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback