Lördag



( Vincent älskar sina nycklar som han fick av mormor)

Idag har Vincent och jag varit ute och gått på en långpromenad i det fina vädret. Det var hur skönt som helst, så det blir en tur imorron oxå =) Sen så gick vi hem och gjorde oss iordning för att vi skulle och träffa mamma på stan. Innan vi skulle gå fick jag först byta klder på Vincent en gång och efter en stund så kräktes han ner både honom och mig så det var det dags igen. Så det blev mycket tvätt på förmiddagen innan vi väl kom iväg. Väl på stan så var det massor av folk. Sen åkte vi ut och tittade på lite insperation till Vincents rum. Har även fortsatt min jakt på en ny overall till honom som är tunn... Han är så varm av sig så jag vet inte vad jag ska hitta på =/

Vad har ni på era bebisar nu, när det börjar bli varmare?

Nu är vi hemma igen och R o jag har äti lite middag och lilla prinsen har redan gått o lagt sig, hoppas på att han sover gott inatt. Ska fortsätta att kolla på Mello.


Kommentarer
Sabine säger:

Jaså, ni har haft de fina vädret idag! Här har de vatt snö och dimma, grått och kallt=(



Trevlig kväll=)

2011-03-12 | 21:02:36
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/
Jojja säger:

Vendela har jacka och filt över benen i sin åkpåse när det är några plusgrader, annars tunnare fleeceoverall. Vi har ju sittdelen nu så hon sitter ju "öppnare" än i liggdelen, men har absolut inte känts kall, tvärtom! :)

2011-03-12 | 22:04:21
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback