Fest med Tjejerna och grabbarna grus

Igår var det dax för fest. Äntligen var alla tjejer samlade på ett o samma ställe! det var så länge sen så vi inte kommer ihåg när det var. Vi var hemma hos emma o johan. Merre o Johan hade fixat till jätte goda snittar och tilltugg =) (det gjorde ni bra) Kvällen började med att vi satt på balkongen och åt lite sen kom, pojkarna från E-tuna och joynade oss. Mycket trevligt ;)

Sen var festen i full gång, Men så kommer man till det stället på alla fester som vi alla är samlade på och det är ju confession monent. Lite mer känslo samt än vanligt med tanke på vad som har hänt i mitt liv...
Sen var det bara att torka tårarna och njuta av kvällen som bjöd på lite jag har aldrig och lite roligt vetande om vara grabbar som var på besök. Klockan blev mycket och alla började att bli trötta, vi tjejer iaf =P

så då var det dax att traka hemåt och det slutade med att jag hade tre nattgäste här hos mig, det är alltid lika spännande att ha folk som sover över på fyllan man vet aldrig vad som händer ;) men det är aldrig en dårlig sak =D
När man väl vankade till liv så vad grabbarna hungriga så då var det bara att ut o gå och hitta en pizzeria som ar öppen innan kl 12 på en söndag, inte det lättaste.. När dom väl hade ätit så gick vi o hämtade upp frgan för att det var dax att gå till emma o merre o fika o prata om gårdagen och allt där till. Klockan drog iväg och jag skynddade mig iväg på födelsedagsfirande hemma hos mamma med hela släkten. Kan ju säga att jag inte var helt upplag för en sån träff efter gårdagen men det gick riktigt bra iaf.







Jag älskar er 3 av hela mitt hjärta !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback