Första gången

Nu är det första gången jag skrivier här, tänkte att här ska jag skriva om det som händer i mitt liv just nu, vilket är ganska så mycket. Jag har nämligen precis tagit beslutet att jag ska bli mamma! Det lilla knytet är beräkat till den 20/2-10 som det ser ut just nu, men det datumet kan alltid ändra på sig!

Berättade för den blivande pappan och han blev inte allt för glad på mig och som detär just u pratar han inte med mig, så vi får se vad som häder i framtiden. Jag är just nu mycket gald att jag har mina vänner runt om som jag kan prata med, speciellt FRUGAN JOS sm kommer att vara med under hela färden.

Så nu ska jag bara se till att fixa till här lite så att det kommer ut lite bilder och att den ser lite bätter ut =)


Lite is what happensd when you are busy making other plans...

Kommentarer
Jos säger:

Ska bli så spännande :D Älskar dig!

2009-07-07 | 14:10:59
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/
Anneli säger:

ETT STORT GRATTIS:-))

jag vill vara med på förlossningen:-)

2009-07-07 | 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback