Ihopflyttnings fest hos Emelie o Lasse






Igår var jag o Jos i Sthlm hos Emelie o Lasse på deras ihop/inflyttningsfest det var jätte trevligt. Träffade mycket roliga människor och njöt av att träffa emelie o eve igen! Kvällen började med att vi lagade lite mat, vilket var jätte roligt. Man måste säga att det är underhållning att laga mat med Eve ;) Sen började drickandet =p sen gick det bara nerför! Det blev lite "jag har aldrig" och en massor av dans. Sen blev det även tårar från min sida...igen tyvärr! Men kvällen slutade bra iaf. Jag o Jos skulle dela på bäddsoffan men vi fick sällskap där så det slutade med att jag inte sov där., för att jag inte orkade ligga inklämd i väggen! Idag har det varit en seg dag o ganska så lång, men nu e jag hemma igen och ska försöka att gå o lägga mig tidigt.

Kram på er

Kommentarer
Jos säger:

Men cissi, du får ju utveckla :P låter ju som jag har gjort nått superdumt ju...

2009-11-08 | 23:41:56
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback