Intensiv vecka

Halva veckan har redan gått och det är mycket som ska hinnas med, när jag vaknade i Måndags så vara det bara att göra sig i ordning för att åka till Västervik för lite mys ;) Har varit ett par riktigt mysiga och galna dagar! Vi gick o la oss vid kl 06:00 och sen var det bara att gå vid kl 09:00 för att ta bussen hem. Tack o lov att jag har lärat mig att sova varsomhelst nu mer =P

Nu sitter jag på  jobbet natt 1 av 3, och mellan jag ska jobba ska jag även hinna men att städa hemma och fixa till man kostym inför lördagens maskerad, ska blir så roligt att få klä ut sig, om jag bara kunnde komma på till vad, men det kommer jag  nog att fixa =D

Go natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback