Jag är bäst!

Fan vad bäst jag är!!
Imorse var det dax att ta prover på mina patienter och som vanligt var jag snabb så jag fick sticka och det gick lika bra som vanligt! Fösta gick as bra på första frsökate och helt smärt fritt, den andra berättade att dagen innan hade de fått ringa på stick hjälp från IVA men sen kom jag och fixade det på första försöket, som alltid. Fick då höra- Är du redan klar?

Sen skulle jag gå upp med mina prover och gick för att höra med den andra sköterskan om hon hade nåot o det hade hon, gick inte lika bra för henne att sticka så jag kom o stack o lyckades på första försöket! och till det ska jag också tillägga att den sista patienten är väldigt sjuk.

Men som allltid så leverarer jag när jag ska =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback