5/8-10

Vilken seg dag det här har varit.. Inte gjort något speciellt var på stan med mamma en sväng för att jag håller på att göra ordning här hemma så jag köpte lite nya ljus o ljusfat nu till hösten. Vi passade på att äta lite mat tillsammans o ha det trevligt. Idag var första gången på länge som jag inte kunde äta upp min mat för att det är för trångt i magen. Ska lägga upp lite bilder tänkte jag på resultatet av hur min höst inredning ser ut här hos oss =)

Snart har jag sett klart på hela säsong 5 av Criminal Minds, mycket bra serie men synd att det inte finns mer att se... Nu måste jag ju hitta något nytt att titta på =/ har så mycket tid att fördriva.


Andra som är lika långt gångna som jag tycker att det är skönt att sluta jobba o ha ledigt innan bebisen kommer... Jag har börjat tröttna på att vara hemma o inte kunna göra något speciellt. Vill ha ork till att boa mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback