Party helg

Den här helgen har beståt var mycket fest och känslor. I fredags så var jag bjuden på 25år/examensfest hemma hos Emma. Måste säga att man som kompis oxå blir stolt över sina vänner när det tar examen o man vet hur mycket arbete som de har lagt ner på sin utbildning =) Eftersom det var en ihop slagen fest så blev det lite extar festligt. Av mig fick Emma ett armband med en lite strass sko på vilket jag tycker är väldigt passande då vi alla i våran grupp tycker om våra skor! Dock när alkoholen hade kommit i kroppen så blev det lite mer känslor än vad jag hade hoppats på för kvällen. Jag o Jos hade vårat första bråk... Men kvällen slutade med att hon o jag var på Max o åt mat. Som alltid när vi är o äter fylle mat så träffar vi på lite roligt folk ;)



Emma hade kvällen till ära varit o smikat sig och fixa håret och var hur snygg som helst =)



Igår det var ÄNTLIGEN dax igen för kravall! Det som kanske blev våran sista, så overallerna ska nu gå i penison o kanske få komma ut någon mer gång. Under veckan som gått hade vi bestämt att vi skulle träffas tidigt för att börja tidigt för att det skule komma så mycket folk. men kom igång vid 18 o min första cider tog nog ca 1h att få mig, men sen så går det bara fortare o fortare att få ner dom =P Vi hade planer på att vi skulle gå vid 21 men så blev det absolut inte ;) Under kvällen så kom Odd o gjorde oss sällskap o följde med oss till trappan. När vi väl kom dit så stod kön väldigt stilla o vi kom ingenstan. Emma gick då o frågade varför det tog så lång tid, hon fick då till svar att det var fullt i garderoben o att om man hade möjlighet så skulle man gå hem o lämna jackan så fick man för tur i kön. Sagt o gjort så sprang emma hem med våra jackor till jos o sen var festen i full gång =) Kvällen var sjukt roligt o det var en grym Dj som spelade enligt mig iaf. Jag är riktigt glad över att jag hade klätt på mig så mycket som jag hade gjort när det var dax att gå hem då var det nämligen -20 grader. Kunde ju inte låta bli på vägen hem att stanna vid donken o köpa lite fylle mat =P vilket jag är glad att jag har gjort båda dagarna och där med oxå mått mycket bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback