Måndag

Jaha, nu sitter jag här hemma i soffan igen efter att ha varit en tur på sjukhuset. Nu har jag även pratat med en sjukgymnast så nu har jag snart en egen rullstol så att jag kanske skulle kunna orka med lite mer =) När jag kom hem o tittade in genom sovrumsdörren så ligger Rickard tvärs över hela sängen o sover... Han tycker att mina huvudkuddar är mycket bätte än hans =P

Sitter här o funderar på vad jag ska hitta på... Skulle på ett sätt vilja gå ner på stan men orkar inte det nu tror jag. Försöker även hitta på något att äta till mat idag, funderar på om jag inte skulle ta o steka lite pannkakor, har varit sugen på det ett tag nu så nu kanske det är dags ;)

Har även kollart nästan kollat klart på säsong 5 av Supernatural o när jag tittade på vad jag trodde var det sista avsnittet igårkväll så tänkte jag vilken konstigt avslutning med sen så insåg jag att jag hade missat det sista avsnittet så nu sitte jag här o väntar på att det ska komma hem så jag kan få svar på det frågar som uppstod igår kväll =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback