SEMESTER!!!

Idag är min första semester dag på min första semester någonsin =D känns hel konstigt att få vara ledig på sommaren när man annars har letat jobb som en galning o inte haft ledigt alls. Men jag har svårt för att ta det så lugnt som jag skulle behöva med tanke på min kropp... Är ju tvungen att flytt städa i min lgh för att jag vlii bli av med det så fort som möjligt så imoron blir det sista rycket.

Idag har vi även varit o kollat på en ny vagn eftersom den vi ville ha från början ska utgå... men nu har vi kanske hittat en ny, men vi får se.. det är ju dags att beställa en snart! Sen blev det en tur till smultronstället för att ära lite gllass o så hade vi en lite dejt o myst lite =)



På vägen hem så svägde vi förbi Vanne o Leif o fikade tillsammans med mamma o dom, mycket trevlig avslutning på kvällen, så nu ska vi gå o lägga oss för att det är snart dags att gå upp igen för att åka till Västervik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback