Fy skäms på mig!

Vad tiden går fort när man inte gör så mycket =P I helgen så har Rickard varit här hos mig o vi har nu konstaterar att jag har en alldeles för lite säng! 1,20 cm är inte tillräckligt stort för 2 personer, Man sover inte mycket alls då... Men även om vi inte sov så mycket så är det alltid lika roligt att träffa honom. När han åkte hem på söndagen så träffade jag mina kusiner som jag inte träffat på länge. Vi var o fikade på ecspreso house och skrattade gott som vi alltid lyckas med när vi ses. Det blev en eftermiddag av mycket skartt och glada nyheter =D

Idag har jag hämtat lilla syster bus på skolan och sen bar det av hem till mamma. Bus och jag underhöll oss med att sjunga SingStar. Hon tycket att det var väldigt jobbigt att jag vann hela tiden så till slut så fick jag förlora på begäran ;) Vilket hon tyckte var det bästa med hela eftermiddagen. Nu är jag ledig i några dagar innan det är dags att jobba igen. jag går på torsdag kväll och sen går jag av söndag morron så jag vet vad jag gör hela helgen  =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback