Onsdag 10/3-10

Idag så har jag varit en kort sväng på stan bara för att få lite miljö ombyte efter min promenad i solen. Dock var det inte så varmt för att det blåset så mycket. Kände sen för att skämma bort mig sj lite så jag köpte ingredigenser för att göra fruktsallad med glass till =) Det var hur gott som helst.

Izor har även provat på att vara ute i snön för första gången ever o det tycket han var väldogt konstigt, men det värsta är ju att han måste ha sele på sig som han inte riktigt kommer överns med. Men nu är det bara att gå ute med honom några gånger i veckan så att han vänjer sig till sommaren.

Snart är det dags att åka till jobbet och jobba natt 1 av 2 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback