Torsdag 20/5-10



Idag har jag inte gjort så mycket, har varit nere på stan en sväng o tittat efter vårkläder och vårskor nu när det äntligen har blivit lite varmt ute =) Hittade lite fina saker så vi får väl se vad som får följa med mig hem nästa vecka ;) Idag fick jag även en inbjudan til sommarens bröllop som jag ska gå på =) det är min faster som ska gifta sig. Det ska bli riktigt roligt att få gå på bröllop men det som kommer att vara svårt är att hitta någonting att ha på mig... men jag kommer nog att hitta något hoppas jag. Imorron ska jag på Ultraljud nr3 o det ska bli roligt även om jag fick se pyret i helgen när jag blev inlagd. Ska även imorron hjälpa carro o plugga lite.

Nu ska jag fortsätta att fixa här hemma samtidigt som jag kollar på Criminal minds och bäddar rent i sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback