Vilken grå söndag!

Oj, vad grått det är utanför fönstret! Sitter här o funderar på vad man ska hitta på idag.. Har några grejer jag vill göra och behöver göra men jag vet inte om jag ska göra det idag..
Skulle vilja åka till Ikea för att jag behöver köpa hyllor till vincents rum så det kan bli lite ordning där inne. Har konstaterat att jag ränkade fel på hur många stjärnor och adventsljusstakar jag har så nu behöver jag en till, hittade en jättefin på Clas Ohlssons som var till ett mycket bra pris. Sen vill jag till City Gross ch o köpa fina julgardiner som jag har sett där. Hoppas bara på att de finns kvar!

Nu ska jag passa på att äta lite frukost i lugn o ro =)


Kommentarer
Caisa säger:

åh, adventsgrejor måste man ju köpa kom jag på nu när jag läste ditt inlägg..! har de sånt på ikea tro?

2010-11-21 | 11:59:22
Bloggadress: http://komigencaisa.blogg.se/
Caisa säger:

förresten, du har ju typ en svart "ram" runt din blogg. har du lust att skicka kodsnutten till den? det är så trist med bara vitt så jag tänkte man kunde lägga till en rosa ram på min. det borde väl funka va?

2010-11-21 | 12:01:14
Bloggadress: http://komigencaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback