Valborg 2011

Idag har vi varit ute hos Angel och grillat o myst. Det var grillpremiär för min del o det ver hur gott som helst! Tyvärr var inte vädret med oss för att när vi lämnade stan så lyste solen och det var jätte skönt men sen blev det bara mörkare o mörkare sen kom regnet oxå =( Vincent vägrade dessutom att sova men somnade på mitt bröst en kort stund men vaknade tyvärr igen... Vi packade in oss i bilén och då hoppades jag på att han skulle somna med när det regnade så tyckte han det var så intressant.




Vincent provade även att gå i sina skor på gräsmattan för största gången =D Han tyckte att det var hur roligt som helst.



Nu ikväll så har vi varit ute i parke här hos oss o kolla på elden och fyverkerier och Vincnet har helt farsinerad av det! Han var inte alls rädd för fyverkerierna utan tittade bara helt förundrande på de =) Mammas lilla Himan =P
Nu ligger han o sover o det känner jag med att jag ska göra snart. Väntar på att R ska komma hem oxå, han är på fest. Så vi får väl se när han kommer hem.



Vincent spanar in fyverkerierna





I vagnen på väg hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback