Mys dag med 3st killar


Idag har jag haft 3st killar att ta hand om. Även Melvin Lucaz storebror har vait här hos oss. Dagen började med att jag lyckades med att få Lucaz o sova o sen fick R vincent att sova oxå. När jag sedak kollade soffan i vardagsrummet så hade Melvin oxå somnat. Jag passade på att sova en stund jag med. Sen ar det dag att gå ut. Vi gick till Vasaparken för att träffa S&M var hur mysigt som helt. Sen blev yttligare en affär på bloppisen gjord. Vi har även hunnit med en mammagrupp på timjan. Måste säga att dagen har gått hur bra som helst. Imorron ska jag o killarna åka till Hedvig o hälsa o kolla på djuren och ha det mysigt.

Lite bilder från dagen =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback