Inga bebis än :(

Blä, jag som hoppades på att den här lilla tomten som bor i magen nu skulle vara lika snäll som Vincent o dyka upp som idag v.39+3 :D men inte än... Tror inte att han kommer ut innan måndag, alla känningar jag har haft är nästan som bortblåsta. Har haft lite mensvärk i natt o några SD men inte mer än så. Dock så hände något väldigt läskigt på förmiddagen som gjorde mig väldigt orolig just då. Helt plötsligt fick jag ont i den vänstra halvan av magen o bak i ryggen... Trodde jag behövde gå på toa o lyckades o ta mig dit men efter en halv minut var jag tvungen o ropa på R för då trodde jag att jag skulle svimma :/ det höll i sig i ca 3min men det var en hemsk känsla o jag undra vad som hände... Tog ca 15min innan det kändes mer normalt igen. Nu har jag försökt sova en stund när Vincent oxå sov men det gick sådär för då kom det SD ist men nu är allt borta igen../


Kommentarer
jos säger:

Sådär fick jag oxå för några veckor sedan... Skitläskigt :-S

2012-08-11 | 14:28:33
Bloggadress: http://barajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback