Läkarbesök!

Igår var jag på ännu ett läkarbesök men igår känns ändå väldigt givande! Jag o läkaren hade samma tankar om det hela. Jag har fått en ny tid för bedömning nästa måndag den 13:e men hoppas att jag slipper gå på den! Igår så undersökte hon mig för att se om det har hänt något o det hade inte hänt så mycket mer än sist men hon gjorde en ganska aggressiv hinnsvepning som har gett mer resultat än den förra iaf! Så nu tror jag att slemproppen allt har börjat lossna i delar ;) så förhoppningsvis så har jag en bebis i min famn inom de närmsta dagarna :) Nu sitter jag hos BM o hoppas på att det sista gången innnan det är dags att gå på efterkontroll :P men man vet aldrig ;)


Kommentarer
Ina säger:

Hej, hittade hit från vickys sida. Det är så många blivande mammor där ute :-) jag ska inte klaga med tanke på att du är nu på övertid, himla jobbigt. Hoppas du snart har din baby i famnen :-)

2012-08-08 | 00:02:21
Bloggadress: http://Norgeina.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback