Vardagen är här igen!

Idag börjar R att jobba igen, vilket betyder att jag ska vara själv med barnen i natt för första gången... Lite nervöst men förhoppningsvis så går det lika bra som de nätterna han har varit hemma.. Idag har jag försökt att plocka upp här hemma men har inte Vincent kallat på min uppmärksamhet så har Julius det! Någon gång så lyckas jag väl plocka upp :P

Hoppas på att Vincent mår så pass bra imorron att han kan gå till dagis så han kan få leka av sig lite! Imorse hade han nämligen jätte ful hosta och var super snorig :/ han har inte hostat något under dagen men snorig har han varit! Nu har har dessutom feber så det ser inte så lovande ut :/

Vi har precis ätit mat... Idag blev det panik pizza till middag då jag lyckades att bränna en hel omgång med kycklinggryta :( känns sådär när jag gjorde storkok... Men ibland så går det inte som man har tänkt sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback