Besök på förlossningen

Just nu ligger jag på förlossningen med huvudvärk som inte vill släppa... Är inne på dag 4 nu och tycker att det är riktigt jobbigt... Har svårt att koncentrera blicken en längre stund på något... Tar tid att skriva detta inlägg.. Har legat med ctg-kurva o så har det följt mitt blodtryck o det så jätte bra ut. De har precis tagit prover på mig för att se om det är smygande havandeskapsförgiftnings som pågår.. Läkaren har även varit här och känt på magen o tittat med ul o allt såg jätte fint ut. Dock är det riktigt svårt att se något på ul nu när han är så stor ;) så nu blir det att vänta på provsvaren innan de tar ställning till vad som ska hända med mig. Lägger upp en blid på när jag ligger med ctg kurvan ;) inte alls smickrande :P


Kommentarer
Lina säger:

uschh då! hoppas det ordnar sig! du vet nog inte vem jag e men jag är en kompis till johanna och ska ha barn samtidigt som dej så jag kikar in här då och då för det är alltid kul med andra som bloggar om sin graviditet samtidigt som man själv ska ha! lycka till!/lina

2012-07-23 | 18:17:48
Bloggadress: http://entjejgrej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback