Tjockistant ;)

Nu har jag försökt att mobilblogga i flera dagar men nu ger jag upp! Får se om det går bättre här :) magen den växer massor även om jag själv inte ser det så syns DDT varje gång jag går till BM :) där var jag idag o nu har den lilla huliganen fixerat sig o ligger redo! Tydligen ligger han oxå långt ner. Jag frågade försiktigt om det kunde betyda något men då fick jag till svar att det minnsan kunde ta allt från 1-6 veckor innan han var ute... Orkade då inte gå in på disskutionen om att jag inte vill gå över... Var inte min vanliga BM idag utan hade en vikarie... Tyckte inte om henne innan o det blev ju inte bättre idag! Här kommer även en bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback