091215

Igår när jag kom hem från västervik så var jag så trött så jag visste inte hur jag skulle orka att hålla mig vaken tills det var dax att sova, men jag orkade inte hålla mig vaken alls utan somnade vid 18:30 o sen sov jag ända till 04:30 då jag vaknade o var jätte pigg.

Tyvärr så mådde jag inte allt för bra då... hade jätte ont i nacken och när jag väl började känna på halsen så var den väldigt knölig och jag hade flera svullna lymfkörtlar som gjorde j*vligt ont =/ Pratade med R och jag har nog lyckats att smitta ner honom med min förkylning som jag har haft. Tycker väldigt synd om honom.

Idag så är jag hos mamma o myser o julpysslar lite sen ska jag träffa lillebror för en liten fika o lite mys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback