Mycket som händer

Nu e det mycket som händer... Har ju haft problem med mina njuara och nu så kanske det är så att jag äntligen har löst sig lite iaf =) Har varit inlagd på sjukhuset för att få hjälp till o med. Slutade med 2l dropp och att jag jag efetr nästan 24h kissade... vilket är väldigt lång tid! När det sen på morronen var dax att ta nya prover så var det som vanligt at det var jätte svårt att sticka mig så det slutade med 9 försök innan dom gav upp och hoppades på att det lilla de hade fått ut skulle räcka! Så nu ser jag lite lätt misshandlad ut på mina armar.

Ikväll så har jag varit hemma hos jos och hjälpt henne och tentapluggat, Imoron är det nämligen dax för hennes sists tenta EVER och jag vet att det kommer att gå jätte bra! Ska hålla tummen så hårt jag bara kan för det hjärtat!!

Nu ska jag ta i tu med att jul städa lite då jag inte alls är trött... Kommer bilder sen =)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback