En helg jag aldrig kommer att glömma...

Helgen fick en riktigt bra start med mysig middag hemma hos merima och film. Sen bar det av till harry för spelnigen med Björn Roenström.Vi trodde att han skaulle spela vid typ 22-23 men det visade sig att han inte spelade förens vid 24, men det  var bara att sätta sig ner o titta på männikor som är berusade... Det är en mycket rolig syn =P

Efter en stunds väntan så vad det äntligen dax för spelningen att börja, men åter igen, vad är det för fel på folk som inte kan betee sig normalt. Men vilket drag det var och en mycket bra spelning av Björn och det jävla bandet!



Sen fick jag skjuts hem till matte. Bäst o passa på o träffa honom när jag är ledig =) Blev en lång natt...
 
Blev en mycket lugn lördag som började bra men det vände snart, fick mer o mer ont i magen sen började jag även att blödda mer o mer... Tack o lov att jag var hos matte som fanns där för mig och som har fått mig att orka.. om jag inte visste bättre så verkade han oxå lite tagen av situationen...
Fick redan då en första känslan av att det inte skulle bli som jag hade tänkt mig och idag fick jag det bekräftat, att det kommer inte att bli någon bebis...
Just nu känns det bara som om hela mitt liv har rastat samman, även om det inte var planerat så han jag vänja mig vid tanken på hur farmtiden skulle bli...


Nu kommer jag att få vänta länge på dig...

Kommentarer
Anneli säger:

fint skrivet,ryser:-((

2009-07-13 | 12:07:13
Elin säger:

Så ledsen för din skull vännen kramar om jag finns här för dig om du vill prata <3

2009-07-14 | 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback