En natt jag inte kommer att glömma...

Nu sitter jag här utan för US i linköping och känner med helt knäckt... Har fortfarande jätte ont imagen, har fått en spruta Voltaren men det kommer inte att hjälpa något vidare det vet jag redan!! Från och med nu så har jag inget hopp om sjukvården längre...
Insåg för sent att plånboken var tom så nu finns det inget sätt jag kan ta mig hem på förutom att vänta på att kl ska bli 05,30 då pendeltåget börjar att gå igen... fick sjukresepapper men eftersom man inte kunnde ta det på faktura så får jag nu snällt sitta här och vänta...=S

Känns inte jätte bra ska jag säga... och nu tog pengarna i mobilen slut oxå...

vi ses när vi ses!


Kommentarer
Jos säger:

Jag har heller inget hopp om sjukvården :( men jag ska banne mig ge mina framtida patienter en bättre vård än vad vi fått erfara :(

2009-07-21 | 14:15:58
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback