Hallon =)



Så söta små kissar, dom håller på att bli så stora! Snart kommer min kissebebis hem =D



 Var ute innan jag åt frukost och plockade liet färska hallon, en av det godaste frukostarn på länge =D ska nog ta o göra om samma ska imorron



Idag har jag och matte även varit och spelat äventyrsgolf, det är långgolf fast i miniatyr, men tyvärr så förlorade jag med ETT ynka lite slag =( sen passade jag även på att doppa fötterna i vätten och det var inte så kallt. hade kanske kunnat bada om jag hade velat =P
Nu ikväll så hade Matte fixat en liten överaskning, så det bar av på en liten promenad och så hamnade vi nere på bryggan vid vattnet med en filt och lite ljus. Det var jätte mysigt att ligga och titta ut över vattnet medans vi pratade och mysde =)

Just nu gör jag allt för att jag ska ha annat och tänka på så att jag ska glömma min dumma dumma huvudvärk, tyvärr går det inte så bra. har inte jobbat på 9 dagar nu och jag ska gå på igen imorron natt men just nu ser det inte så ljust ut =( har längtat lite efter det faktiskt!

Kommentarer
Jos säger:

Jag längtar också efter kissen!!! Tänk att Nova ska få en lillebror :P hehe

2009-07-30 | 19:58:04
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback